Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare

Termeni și Condiții swiss smile

1. Identitatea societății vânzătoare

Denumirea societății vânzătoare: SMILE DISTRIBUTION S.R.L.

Cod unic de înregistrare:  34547445

Număr de ordine în Registrul Comerțului: J13/1067/2015

Adresă sediu social: Str. Dispensarului, Nr.12, Bl.16a, Sc.A, Et.4, Ap.20, Constanta, România

Adresă poștală: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596, Bucuresti, România

Adresă poștală pentru retur: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596, Bucuresti, România

Adresă de poștă electronică: smile@swiss-smile-beauty.ro

Număr de mobil: +40722481518, linie telefonică cu tarif normal.

2. Domeniul de aplicare

Prezentul act, respectiv Termenii și condițiile comerciale ale  magazinului online SMILE DISTRIBUTION S.R.L. privind vânzarea la distanță și comerțul electronic (denumit în continuare ”Termeni și Condiții swiss smile” reglementează raportul juridic dintre vânzătorul SMILE DISTRIBUTION S.R.L. (denumit în continuare “swiss smile”) și consumatorul, persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, (denumit în continuare ”Clientul” sau ”Consumatorul”) - (swiss smile și Clientul sau Consumatorul sunt denumiți în continuare împreună ”Părțile”) având ca obiect vânzarea-cumpărarea produselor prezentate de către swiss smile Clientului pe pagina de internet: www.swiss-smile-beauty.ro  și pe pagina de internet pentru telefon mobil www.swiss-smile-beauty.ro (denumite în continuare împreună ”Pagina de internet swiss smile”). Termenii și Condițiile swiss smile sunt aplicabile oricăror comenzi, vânzări și livrări de Produse prezentate pe Pagina de internet Swiss smile și vândute de către swiss smile Clientului, în versiunea valabilă la data efectuării comenzii. Odată cu efectuarea comenzii/cererii de cumpărare Clientul acceptă necondiționat Termenii și Condițiile swiss smile publicate pe Pagina de internet swiss smile, presupunându-se că acestea au fost luate la cunoștință de către Client înainte de efectuare comenzii.

swiss smile își rezervă dreptul de a modifica unilateral oricând Termenii și Condițiile Swiss smile. Acestea pot fi consultate în orice moment, în varianta actuală la www.swiss-smile-beauty.ro/termeni-si-conditii .

 

3. Încheierea Contractului

Prin efectuarea comenzii, respectiv prin apăsarea/activarea butonului ADAUGĂ ÎN COŞ, Clientul face o cerere de cumpărare privind Produsele selectate în conformitate cu Termenii și Condițiile swiss smile precum și cu prețurile de vânzare a Produselor în vigoare la data efectuării comenzii de către Client, cerere/comandă de cumpărare care necesită acceptarea expresă din partea Swiss smile (denumită în continuare ”cerere/comanda de cumpărare”). Abia după acceptarea cererii/ comenzii de cumpărare a Clientului de către swiss smile rezultă un contract la distanță încheiat între swiss smile și Client, care are, în principal, ca obiect, pe de o parte, obligația de vânzare și Livrare, iar pe de altă parte, obligația de preluare și plată a prețului privind Produsele comandate de către Client (denumit în continuare ”Contractul”). swiss smile, după caz, nu este obligată să accepte cererea de cumpărare a Clientului dacă, enumerăm cu titlu exemplificativ și nu limitativ,  lipsește produsul din stoc, , datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea este solicitată în afara teritoriului României, swiss smile are îndoieli rezonabile cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare etc.

4. Caracteristicile Produselor

swiss smile, în calitate de comerciant autorizat, prezintă și comercializează pe Pagina de internet swiss smile o gamă variată și largă de produse de îngrijire orala (denumite mai sus și în continuare împreună ”Produsele” sau individual ”Produsul”).

Toate produsele prezentate pe Pagina de internet swiss smile sunt comercializate noi si originale, în conformitate cu prevederile legale din România, consumatorilor finali doar cu amânuntul, în cantităţi adecvate pentru uz personal.

swiss smile își rezervă dreptul de a modifica oricând gama de produse prezentate pe pagina de internet swiss smile precum și informațiile cu privire la produse, toate acestea neavând caracter obligatoriu. Fotografiile cu privire la produse nu coincid întotdeauna cu imaginea produselor livrate. În special la înnoirea sortimentului producătorului pot apărea modificări cu privire la aspectul şi dotările cu care vin produsele. În acest sens nu pot exista pretenţii ale Clientului pentru modificările/completările intervenite precum și în raport cu imaginea produselor afișate. Produsele pot fi comandate de către Client pe toată perioada de expunere pe pagina de internet swiss smile, dar și în limita stocului disponibil.

Produsul va fi folosit de Client în conformitate cu destinația acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.

Clientul este îndreptățit, în special înainte de efectuarea comenzii, să solicite din partea swiss smile informații cu privire la produsele prezentate pe pagina de internet swiss smile. În acest sens, swiss smile pune la dispoziția Clientului personal specializat, care poate fi contactat numărul de telefon: +40722481518 (program Luni-Vineri, orele 09:00 – 18:00).

5. Cererea/Comanda de cumpărare

În vederea achiziționării produselor selectate Clientul completează formularul privind cererea/comanda de cumpărare pus la dispoziție pe pagina de internet swiss smile (denumit în continuare ”Formularul”) cu datele solicitate în Formular (denumite în continuare ”Datele de identificare”). Clientul se obligă să completeze Datele de identificare cu exactitate, complet și fără erori, verificând corectitudinea acestora înainte de efectuarea cererii/comenzii de cumpărare. Răspunderea swiss smile nu poate fi atrasă, în cazul în care Datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de către Client.

Înainte de apăsarea/activarea butonului FINALIZEZĂ COMANDA Clientul se obligă să citească Termenii și Condițiile swiss smile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea căsuței ”Am citit şi sunt de acord cu Termenii și Condițiile swiss smile”.

Prin apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul transmite swiss smile cererea/comanda sa de cumpărare privind produsele selectate pe pagina de internet swiss smile. Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA, Clientul confirmă că a luat la cunoștință, respectiv acceptă necondiționat, de caracteristicile, prețurile, cantitățile, condițiile de Livrare ale Produselor selectate, precum și de ”Termenii și Condițiile Swiss smile”, ”Termenii și Condițiile Generale ale Paginii de internet Swiss smile”, ”Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”si „Politica de utilizare cookie-uri”.

swiss smile este îndreptățit fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării cererii/comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara teritoriului României, swiss smile are îndoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, etc.).

swiss smile  îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărator).

Acceptarea cererii/comenzii de cumpărare a Clientului de către swiss smile are loc odată cu transmiterea, respectiv recepționarea prin poștă electronică a unui mesaj de confirmare (denumit în continuare ”Mesajul electronic de confirmare”). Mesajul electronic de confirmare este transmis de către swiss smile în atenția Clientului la adresa de mesagerie electronică menționată de Client în Formular. Răspunderea swiss smile nu va putea fi atrasă în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în Formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client. Mesajul electronic de confirmare conține informațiile completate în Formular și selectate de către Client, în special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare.

Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare. În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita swiss smile corectarea acestora în termen de 2 zile lucrătoare de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta swiss smile prin E-Mail la adresa smile@swiss-smile-beauty.ro sau la numărul de telefon  +40722481518 (program Luni-Vineri, orele 9:00 – 18:00). swiss smile nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.

swiss smile își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare. Astfel, swiss smile este îndreptățit să nu presteze vreo obligație contractuală cu privire la cererea/comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă etc.).

6. Prețul și Plata Prețului

Orice ofertă/comandă de cumpărare privind Produsele prezentate pe Pagina de internet swiss smile, urmată de un Mesaj electronic de confirmare, implică o obligație de plată a unei sume de bani reprezentând valoarea de vânzare a Produsului/Produselor selectate (denumit în continuare ”Prețul” și/sau ”Prețurile”) din partea Clientului în favoarea swiss smile. Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZARE COMANDĂ și recepționarea Mesajului electronic de confirmare Clientul se obligă să plătească către swiss smile Prețul Produsului sau Produselor selectate.

swiss smile își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese Prețurile Produselor prezentate pe Pagina de internet www.swiss-smile-beauty.ro . swiss smile este îndreptățit, înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă Prețuri noi, să corecteze/rectifice Prețurile, să ofere ori să anuleze Prețuri reduse, fără a informa în prealabil Clientul.

Prețurile sunt menționate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate in LEI (RON - unitatea monetară a României). Prețurile Produselor includ Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) valabilă la data acceptării cererii/comenzii de cumpărare.

Clientul poate opta pentru una din modalităţile de mai jos:

  1. Ramburs – Clientul efectuează plata Prețului la data livrării/recepționării Produsului către Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs Prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului. 

2. Plata online prin platforma securizata NETOPIA mobilPay - Clientul efectuează plata Prețului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind Produsele selectate pe Pagina de internet swiss smile. În cazul plății prin Card bancar Prețul este scadent la data recepționării de către Client a Mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.

  •          Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, www.swiss-smile-beauty.ro foloseste platforma NETOPIA mobilPay.
  •          Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Romcard
  •          Datele obligatorii sunt. Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.

3. Plata prin ordin de plata -  Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de SMILE DISTRIBUTION S.R.L. pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda.  Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document. 

În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.

 

Limita maximă admisă a rambursului, plata în numerar este de 5000 lei/zi/persoană juridică și fără limită/persoana fizică;

Cu privire la Prețul și Modalitatea de plată a Prețului Produselor Clientul va putea contacta swiss smile prin e-mail la adresa smile@swiss-smile-beauty.ro  sau la numărul de telefon +40722481518 (program Luni-Vineri, orele 9:00 – 18:00).

7. Livrarea și Modalitatea de livrare

swiss smile livrează produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare ”Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formularul de înregistrare.  Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea Curierului sunt menționate în Mesajul electronic de confirmare.

Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.

La data livrării/recepționării Produsului Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.

Clientul se obligă să achite suplimentar costul livrării Produsului, respectiv suma de 15 (cincisprezece) Lei în cazul comenzilor de până la 190 (o sută nouă zeci) Lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 190 (o sută nouă zeci) Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.

8. Termen de livrare

swiss smile, prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 1 până la 4 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri între orele 9:00 – 18:00, exceptând zilele de sărbătoare legală.

Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de swiss smile, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).

Clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii Termenului maxim de livrare, dacă swiss smile nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit în mod rezonabil de către Client sau dacă Clientul a informat în prealabil swiss smile că termenul de livrare este esențial. În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului, Clientul va transmite către swiss smile o solicitare scrisă la adresa de postă electronică  smile@swiss-smile-beauty.ro sau la adresa poștală: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596,  Bucuresti, menționând următoarele informații: număr de comandă, număr de factură, numele și prenumele solicitantului, adresa, număr de telefon, adresă de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezoluțiunii - returnării, datele contului bancar: codul IBAN si numele băncii.  swiss smile va rambursa toate sumele plătite de către Client într-un termen de cel mult 7 (șapte) zile de la data la care Clientul a comunicat swiss smile decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și Produsul a fost returnat în întregime către swiss smile. Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea scrisă de rezoluțiune.

9. Transferarea riscului

Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau o persoană terţă desemnată de acesta, alta decât Curierul, intră în posesia fizică a Produselor.

Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului în momentul livrării Produselor către Curier, dacă Curierul a fost însărcinat de către Client să transporte Produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către swiss smile, fără a aduce atingere drepturilor Clientului faţă de transportator.

10. Soluționarea reclamațiilor

Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul si/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de contact din cadrul Site-ului: http://swiss-smile-beauty.ro/contact. Clientul poate contacta swiss smile la numărul de telefon +40722481518 sau la adresa de postă electronică smile@swiss-smile-beauty.ro .

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

11. Dreptul de retragere

11.1 Dispoziții generale

Dreptul de retragere al Clientului este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG 34/2014”).

În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014.

11.2 Termenul de retragere

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau:

i)              începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

ii)             începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

11.3 Exercitarea dreptului de retragere

În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Art. Termenul de retragere de mai sus), va informa Swiss smile cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul modelului de formular de retragere completat. Formularul este disponibil aici (link)

 

Pentru a exercita dreptul de revocare trebuie să ne informați de decizia dumneavoastră. Declarația sau formularul menționat mai sus pot fi transmise de către Client în atenția Swiss smile la adresa de postă electronică:  smile@swiss-smile-beauty.ro sau la adresa poştală:  Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596, Bucuresti. Vă recomandăm să completaţi toate câmpurile menţionate din formularul de retragere. Conform legii, este nevoie de o declarație clară a retragerii tale din contractul de achiziţie în cauză.

swiss smile va confirma Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.

Dreptul de retragere este valabil exercitat, dacă comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către Client în atenția swiss smile înaintea expirării perioadei respective (vezi Art. 11.2 Termenul de retragere de mai sus).

11.4 Obligațiile swiss smile în cazul retragerii

swiss smile va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, inclusi costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care swiss smile a intrat in posesia fizică a tuturor Produselor returnate de Client.

swiss smile pune la dispoziție posibilitatea de returnare a Produsului/ Produselor achiziţionate de pe Site-ul: www.swiss-smile-beauty.ro , prin firma de curierat suportând costul returnării produselor.

swiss smile nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de swiss smile.

Cu excepţia cazului în care swiss smile s-a oferit să recupereze el însuşi Produsele, swiss smile poate amâna rambursarea sumelor până la data recepţionării Produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către swiss smile, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Clientul își dă acordul ca swiss smile să ramburseze sumele în contul bancar al Clientului, care va fi menționat de către Client în declarația/formularul de retragere. Rambursarea sumelor plătite de Client către Swiss smile nu se poate face in numerar.

11.5 Obligațiile Clientului în cazul retragerii

În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze Produsele unei persoane autorizate de swiss smile, să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat swiss smile decizia sa de retragere din Contract (vezi Art. 1.3 Exercitarea dreptului de retragere demai sus).

Clientul suportă cheltuielile de returnare a Produselor, respectiv costurile directe legate de returnarea Produselor, daca alege alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de swiss smile. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Având în vedere natura Produselor comercializate de swiss smile, Clientul se obligă să returneze Produsele către swiss smile într-o stare perfectă și impecabilă,nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original intact, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, promoțiile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.

Clientul va returna Produsul către swiss smile la adresa: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596,  București, România.

swiss smile nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus şi în formularul de retur.

11.6 Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă următoarele:  a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către swiss smile; b) contracte având ca obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; c) contracte având ca obiect furnizarea de Produse sigilate care au fost desigilate de Client; d) contracte având ca obiect furnizarea de Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

12. Diverse

12.1 Garanția legală

În conformitate cu dispozițiile Legii Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, swiss smile este răspunzător faţă de Client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate Produsele. În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita Swiss smile în primul rând repararea Produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Consumator. Sunt exceptate de la garanție defecțiunile datorate utilizării incorecte, întreținerii defectuoase, lovirii Produselor, accidentelor, fluctuațiilor tensiunii de alimentare, nerespectării instrucțiunilor de utilizare, reparării Produselor, deteriorării în timpul transportului etc.

Cu privire la exercitarea dreptului la garanție Clientul va contacta swiss smile la număr de telefon +40722481518 sau la adresa de postă electronică  smile@swiss-smile-beauty.ro sau la adresa poștală: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod postal 020596,  București, România.

12.2 Erori

Informaţiile despre produsele şi serviciile prezentate în Pagina de Internet swiss smile sunt sub rezerva greşelilor de tipar. Preţurile, informațiile despre Produse precum şi imaginile pot să conţină erori sau neconcordanțe.

12.3 Litigii

Eventuale litigii dintre Client și swiss smile vor fi soluționate în prealabil pe cale amabilă. Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă între Părți, litigiul va fi soluționat de Instanța competentă.

În conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor (denumită în continuare ”SAL”) dintre consumatori şi comercianţi, Clientul poate prezenta voluntar reclamaţiile împotriva swiss smile entităţilor care aplică proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor într-un mod independent, imparţial, transparent, eficace, rapid şi echitabil, în scopul asigurării unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi a bunei funcţionări a pieţei (denumită în continuare ”OG38/2015”). OG38/2015 se aplică procedurilor de soluţionare extrajudiciară a litigiilor naţionale şi transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări de servicii încheiate între un comerciant care desfăşoară activităţi în România şi un consumator rezident în Uniunea Europeană prin intervenţia unei entităţi de soluţionare alternativă a litigiilor, care propune sau impune o soluţie şi care acţionează în România. În cazul în care un litigiu între Client şi swiss smile nu a putut fi soluţionat în urma unei reclamaţii prezentate direct de Client către swiss smile, swiss smile informează Clientul despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL și platformei SOL (platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, denumită în continuare platforma SOL - instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune). Pentru a se adresa entităţii SAL și platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO .

12.4 Autorități competente

Clientul poate sesiza Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor sau Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii în legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014.

12.5 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit în continuare ” Regulamentul”).

swiss smile, precum și persoana împuternicită au obligația de a administra in condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate datele personale colectate de la Client.

Scopul colectării și prelucrării datelor este: activități de promovare a Produselor și serviciilor, activități comerciale, activități de statistică și cercetare de piață, informarea clienților/utilizatorilor privind situația contului lor de pe swiss smile.ro, informarea clienților/utilizatorilor privind activităţi de marketing, activităţi comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piața, activități de statistică, de urmărire si monitorizare a vânzărilor si comportamentul consumatorului

Datele colectate sunt utilizate și prelucrate de către swiss smile, direct sau prin persoanele împuternicite de către swiss smile, iar swiss smile poate să transmită datele în atenția unor societăți din Grupul Swiss smile, din care face parte de asemenea swiss smile.

Datele cu caracter personal introduse de către Client în Formular sunt necesare în vederea încheierii Contractului dintre swiss smile și Client. Contractul nu se va considera încheiat, dacă Clientul refuză introducerea datelor cu caracter personal în Formular. Astfel, swiss smile nu va fi obligată să livreze Produsul.

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului  Clientul beneficiază de următoarele drepturi:

 - dreptul de informare; operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective: identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia; scopul în care se face prelucrarea datelor; informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate.

 - dreptul de acces la date: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

 - dreptul de intervenţie asupra datelor, respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi; notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate mai sus.

 - dreptul de opoziţie (respectiv persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.

 - dreptul de a se adresa justiţiei; respectiv dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încălcate.

- dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal către un alt operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu condiția ca prelucrarea să se bazeze pe consimțământul dumnevoastră sau să fie necesară pentru executarea unui contract. Mai degrabă decât să primiţi un exemplar cu datele dumnevoastră cu caracter personal, puteţi solicita să vă transferăm datele direct către alt operator, specificat de dumnevoastră.

 - dreptul la ștergere: puteți obține de la noi ștergerea datelor cu caracter personal, în cazul în care: 

  •          datele dvs personale nu ne mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate în alt mod;
  •          aveți dreptul de a vă opune prelucrării ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) și să vă executaţi acest drept de obiecţie la prelucrare;
  •          datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal;
  •          în vederea îndeplinirii unei obligații legale care necesită prelucrarea de către noi; 
  •          în special pentru cerințele legale de păstrare a datelor;   pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept. 

Este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal catre  parteneri swiss smile in scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate

Cu privire la exercitarea drepturilor privind protecția datelor cu caracter personal Clientul va contacta swiss smile la număr de telefon +40722481518 sau la adresa de postă electronică smile@swiss-smile-beauty.ro sau la adresa poștala: Strada Luminei Nr. 8, parter, sector 2, cod Postal 020596, Bucuresti, România.

 Puteţi downloda documentul de aici


Produsul a fost adaugat in cos
Cantitate
Total:
Continua cumparaturile Finalizeaza comanda